28 Nisan 2012 Cumartesi

YOĞURTU KABAK SALATASI


YOĞURTU KABAK SALATASI




Malzemeler:
2 adet orta boy kabak
1 kase yogurt
3-4 diş sarımsak
1 fincan ceviz
Bir  tutam dereotu
Zeytinyağ, tuz, pul biber

Yapılışı:
Kabaklar yıkanır soyulur ve rendelenerek bir tavaya alınır. Suyunu çekene kadar pişirilir. Yoğurdun içine sarımsaklar rendelenir ve tuz katılarak karıştırılır. Soğuttuğumuz kabaklar , bir tutam dereotu ve iri şekilde doğranmış ceviz sarımsaklı yoğurdun içine alınarak karıştırılır. Servis tabağına alınan salatanın üzerine zeytinyağı ve pul biberle hazırladığımız kırmızı yağ gezdirilir. Dereotu ve ceviz parçaları ile süslenir.

Afiyet Olsun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bişey sorcam, kabakları pişirirken tavaya biraz yağ koymamız gerekir mi? bir de adana yöresinin nar ekşili semiz otu salatası var onu da deneyip burda yayınlamanızı tavsiye ederim. çok basit yapılışı var ama muhteşem tat. yani ben çok beğendim:)) fnç

Unknown dedi ki...

merhaba öncelikle, ben kabakları pişirirken yağ koymuyorum kendi suyunu salarak pişiyor üzerine yağ gezdiriyorum.Salatanın tarifini yollarsanız hemen denerim oğlum nar ekşisine bayılır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...