5 Haziran 2012 Salı

NAR EKŞİLİ SEMİZOTU SALATASI


NAR EKŞİLİ SEMİZOTU SALATASI


Malzemeler:
4/1 demet semizotu
2 adet domates
2-3 diş sarımsak
2 kaşık nar ekşisi
1,5 kaşık zeytinyağı
1 çay kaşığı kuru nane
1 çay kaşığı tuz

Yapılışı:
Semiz otları sapları ile birlikte doğranarak bir kaseye alınır. Üzerine küp seklinde doğranmış domatesler, ince kıyılmış sarımsaklar eklenir. Ayrı bir kapta nar ekşisi, zeytinyağı ve tuz karıştırılarak sosu hazırlanır ve semizotlarının üzerine dökülür. Kuru nanede eklenerek karıştırılır. Servis tabağına alınır.

Not: Bu tarifi bana gönderen Fatmanur Çolakoğlu’na teşekkür ederim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

adımı görünce ne diyeceğimi bilemedim:) belki de bir çok kişinin bildiği bir salata türü.. ben sadece adana yöresinde gördüm ve çok beğendim. basit olduğu kadar da lezzetli.. inşallah oğlunuz da beğenmiştir.. fnç

Unknown dedi ki...

İnanın haftada iki kere yapar oldum .Oğlum da eşimde çok beğendi yeni tariflerinizi beklerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...